Behandling av ordre
Vi bruker Pakke i Postkassen med sporing, Pakke til hentested, Pakke levert hjem og vi leverer direkte hjem på døren i nærområdet i noen enkelte tilfeller.
 
Vi har som mål å behandle alle ordre innen 24 timer fra mottatt bestilling! Vi tilbyr frakt fra kun 49 kr og fri frakt ved kjøp over 1000 kr på ordren din innenfor Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen. 
Er også mulig å komme å hente bestillingen din hos oss i Vestfossen etter avtale. Kontakt oss på post@bralek.no
 
Husk at det er viktig å legge inn riktig i adresse. 
 
Pakke i Postkassen med Sporing:
Tjeneste koster 49kr og gratis ved bestilling over 1000kr.
Pakken leveres direkte i din postkasse. Hvis pakken er for stor for postkassen, må den hentes på mottakers lokale postkontor/post i butikk. Du får beskjed om dette via hentemelding i postkassen eller varsling på SMS/e-post. Sendingen blir sendt som brevpost, og normal transporttid er 2-4 virkedager fra avsendelsesdato. Merk at pakke i postkassen har enkel sporing. Gjelder for bestillinger under 2 kg og med et mål på under 90cm totalt. 

Pakke til hentested:
Tjenesten koster 99kr og gratis ved bestilling over 1000kr.
Mulighet for å velge postkontoret du ønsker å hente pakken din på.
Pakken hentes på nærmeste Postkontor/Post i butikk. Tiden dette tar er normalt 1-3 virkedager (avhengig av avstand), enkelte strekninger 4-5 virkedager. Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret. Elektronisk varsling gir deg mulighet til å hente pakken tidligere.
 
Pakke levert hjem:
Tjenesten koster 149 kr.
Hjemlevering mellom 17.00 og 21.00
Leveringstid er 1-3 virkedager, enkelte strekninger 4 virkedager.
Mottaker varsles to ganger på sms når pakken er underveis og ringes  30-60 minutter før levering
Hvis mottaker ikke er hjemme, så leveres pakken til det nærmeste Postkontor/Post i Butikk. Gjelder kun for de som bor innenfor dekningsområdet for Posten for denne tjenesten. 

Hva skjer dersom jeg ikke henter bestilt pakke på Posten?
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg passiv, vil det ikke gi oss noen indikasjoner på hvorfor pakken ikke er hentet. Du har dermed ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister retten til å avbryte avtalen.
 
For uavhentede pakker / brev som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt. Pakker som ikke hentes ut kan bli belastet med et gebyr opptil 500 kr.

Bestillinger til utlandet

Vi selger kun innenfor Norge.

Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 230,- .